کاشت دندان ایمپلنت چیست ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 94
:: بازدید سال : 906
:: بازدید کلی : 3979

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

کاشت دندان ایمپلنت چیست ؟
پنج شنبه 28 شهريور 1398 ساعت 14:21 | بازدید : 74 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

ایمپلنت های دندانی در طول 25 سال گذشته چهره دندانپزشکی را تغییر داده اند. ایمپلنت های دندانی چیست؟ تاریخچه ایمپلنت چیست؟ و چگونه برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده می شود؟ این بخش به شما یک نمای کلی از موضوع ایمپلنت های دندانی را می دهد، که جزئیات بیشتر را در بخش های بعدی دنبال خواهیم کرد. همانطور که با بیشتر روش های درمان در دندانپزشکی امروزی آشنا هستید، ایمپلنت دندان نه تنها شامل کشف علمی و تحقیقی میباشد، بلکه کاربردی در عمل بالینی نیز دارد.

عمل ایمپلنت مستلزم داشتن تخصص و تبهر در جراحی و ترمیم دندان میباشد، به همان اندازه که هنر و تجربه نیاز به مهارت دارند، در مورد علم نیز همینطور است. این سایت به شما در جهت مشاوره با متخصصین بهداشت دندان کمک می کند تا دانش خود را برای انتخاب آگاهانه فراهم کنید.

 

معرفی ایمپلنت دندانی

در توضیح ایمپلنت دندانی و فواید آن به عنوان جایگزین دندان، بگذارید از ابتدا شروع کنیم، ایمپلنت دندانی در واقع یک جایگزین برای ریشه یا ریشه دندان است. ایمپلنت ها مانند ریشه های دندان در  استخوان فک نگهداری می شوند و در محل جراحی قابل مشاهده نیستند . آنها برای محافظت از تاج ها (قسمت های دیده شده دندان ها در دهان)، بریج کردن( ساختن پل دندانی) و یا دندان مصنوعی با روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، و از تیتانیوم ساخته شده اند که سبک وزن، قوی و زیست سازگار هستند، بدین معنا که بدن آن را رد نمی کند.


فیکسچر و اباتمنت ایمپلنت

ارتباط ایمپلنت با استخوان

آلیاژهای تیتانیوم و تیتانیوم فلزات، به طور گسترده ای هم در دندانسازی و همچنین در سایر ایمپلنت های استخوانی مانند جایگزین های مفصلی ارتوپدی استفاده می شود. ایمپلنت دارای بالاترین میزان موفقیت هر جراحی می باشد. این ویژگی خاص تیتانیوم  متصل به استخوان، osseointegration  نامیده میشود که پایه بیولوژیکی موفقیت در ایمپلنت دندان است.

به دلیل این که وقتی دندان ها از بین می روند، استخوان هایی که از دندان ها محافظت می کنند نیز از بین می روند، قرار دادن ایمپلنت های دندانی، باعث تثبیت استخوان میشود و از تحلیل رفتن استخوان جلوگیری میکند. ایمپلنت ها همراه با جایگزینی دندان های از دست رفته کمک می کنند که شکل و تراکم استخوان را حفظ کنند. این بدان معنی است که آنها از اسکلت صورت و به طور غیر مستقیم، ساختارهای بافت نرم لثه، گونه ها و لب ها محافظت می کنند.

ایمپلنت ها به شما کمک می کنند که بخورید، بجوید، لبخند بزنید، صحبت کنید و کاملا طبیعی به نظر برسید. این قابلیت شما را از سلامت اجتماعی، روحی و جسمی بهره مند می سازد. اما برای دست یابی بهترین درمانها در دندانپزشکی مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی معتبر، از هرچیزی مهمتر است . باید با شناخت کافی از شرایط محیطی و پرسنل و پزشکان یک مرکز معتبر، نسبت به انتخاب کلینیک دندانپزشکی اقدام کرد

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , جدیدترین ایمپلنت دندان , درمان ایمپلنت دندانی , ایمپلنت دندان ارزان ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: